torsdag 11 november 2010

Finnt väääär





Säger bilderna allt, eller måste jag berätta att långpromenaden var underbar!? (=

6,9 kilometer.
64 minuter och 34 sekunder.
431 kcal.

Bilen är skruvad, men ej klar.
Just nu ivägkörd för att få lite ny plåt under sig så man inte får snö om fötterna fast man sitter "inne". Sen, tror jag, allt är klart för besiktning, och det är bara att hålla tummarna på Tisdag när det är dags.

Tvätten hängd och ren.

Men ingen kvällsträning eller twist med dammsugarn blev det.
Bilen drog ut på tiden, och sen hamnade vi på kalas hemma hos Rob's mor.
Födelsedag igår, fast då hade vi inte tid att åka dit.
Bättre sent än aldrig! (=

Nu: mys med Pisos
Imorn: Sovmorgon till 12, men det blir tidig morgon och långpromenix med Pisos och Milton,
om Milton orkar, han har nämligen blivit av med kulorna idag...Auooootsch!
Stackare!
Kanske hinns ett pass i källarn också?
Jag vill jag vill jag vill.

Snart äre helg gott folk!

Inga kommentarer: