söndag 2 december 2012

Vad sjuttsingen kan jag säga att jag är?

Det vankas jobb till veckan också...
förhoppningvis ännu längre.
 
Jag är överlycklig för varje dag jag faktiskt kan säga att jag har ett jobb fastän jag egentligen kanske inte har det...^^
...Eller hur är det där egentligen?
Kan man säga att man har ett jobb,
fast man bara är vikarie och jobbar vecka till vecka?
Eller är man då en arbetande arbetslös?
eller en arbetslös arbetare?
 
Äsch,
ja jag vet inte...
jag blev precis lite snurrig i planeten! ^^
 
Jag är i alla fall riktigt glad att jag får jobba!
Slipper vara hemma och klättra på väggarna och bryta ihop.
Jag måste få jobba för att må bra,
helt enkelt!
 
Därför ska jag nu stänga igen mina trötta ögon och nanna kudde ett par timmar...
06.00 väntar sorteringen på mig!
Försöka orka jobba några extratimmar den här veckan också.
Lika bra att passa på, när man får! =)
 
Hoppas ni har haft en riktigt bra helg,
precis som jag har!
 
Over and out!
 
 


Inga kommentarer: