söndag 2 december 2012

Skojluras, för ett mysigare advent!

 Jag tvingade Robert att adventspynta idag!
 
Eller okej, "tvingade" kanske är att ta i...
Jag sa helt enkelt bara som det är,
...att jag inte tänkte sätta min fot hemma hos honom på hela December
om han inte skulle pynta! ^^
 
Vet ni vad!?
Det hjälpte! ;)
 
(Joo, jag tänker ta åt mig äran för detta...
Han tänkte faktiskt STRUNTA i stakarna och stjärnorna!
Liksom VAAAA???
Ja men herregud...
vem gööör nått så hemskt?
Och nu är det ju bevisat,
ibland får man faktiskt skojluras för att få saker att hända! ;) )
 
Ett tu tre...
Tjoffitjoff,
svoosch,
(eller vad ni nu vill)
Men nu står det i alla fall stjärnor och stakar även i hans fönster!
Juldukar ligger på borden och julkulor och annat hänger i gardinstängerna.
Till och med en adventsljusstake för levande ljus lyckades han fynda under julskyltningen!
 
 Och gosh,
så mycket mysigare det blev!
 
 

 
Är det advent ska det ta mig tusan synas också!!
Right?
 

1 kommentar:

Anonym sa...

K A R L A R..........;)