tisdag 11 december 2012

Extra extra

Jag drog till och jobbade en timme extra idag...
 
Ja, en timme extra,
förutom de åtta vanliga,
och de två timmarna som var planerad övertid alltså...
 
Tänkte att det var lika bra när jag ändå var där och ändå "varm i kläderna". :)
Jag tror jag kommer tacka mig själv för det i slutet av Januari! ^^
 
Men gosh vad lite man hinner med om dagarna när man väl kommit hem efter mer än 12 timmar borta!
 
Drog till med kvällsmat från kiosken (en salami-panini) bara för att slippa krångla med matlagning.
Det finns inget tråkigare än att ställa sig och laga mat efter en sån här dag!
Tog en dusch,
och nu känns det som om det snart är dags för sängen och mitt dagliga julkalenderavsnitt...
 
Jag ska bara pyssla lite först...
En liten gnutta,
så det blir något vettigt gjort i alla fall! :)
 
Tjingtjing!
 
 
 
 
 


Inga kommentarer: