söndag 9 december 2012

Kanonhelg!


Ännu en superhelg lider mot sitt slut!
 
I Fredags kväll, när vi kom till Örebro, blev det en tur på IKEA.
Svängde förbi ett sushiställe för att inhandla middag också,
innan vi till sist tillbringade resten av kvällen i systerysters lägenhet med sushi, filmtittning och andra gosaker.
 
Sov som en stock den natten.
Helslut efter veckans jobbande!
 
Hela Lördagen spenderades på Mariebergs köpcentrum.
Shopping shopping shöpping!
Å folk...till förbannelse!
Tokken julrusch!
Några julklappar lyckades jag hitta,
bara några få kvar nu! :)
 
Svängde in hos pappa och Stina på vägen hem...
var alldeles för länge sen jag såg dem!
 
Äntligen hemma och alla kassar inbärda,
snidade jag om och gjorde mig redo för en trevlig kväll med vänner!
 
En helkväll hos Carro med mys, alkoholhaltiga drycker, sällskapsspel och singstar!
Helkul!!!
Och sent blev det!
Tiden bara flög förbi,
och klockan var närmare halv 4 innan jag landade på kudden.
 
Idag var det tänkt jag skulle börja med den stora julstäden...
och visst började jag, lite smått! ^^
Men sen tröttnade jag ur och började pyssla lite istället...
Tänka sig, det var mycket roligare!!! ;)
 
Den stora städdagen blev till pysseldag...
men lika glad för det är jag!
 
Städlusten måste väl falla på nångång här framöver,
hoppas jag! :)
 
Carro hade julmysigt på hög nivå hemma hos sig!
skål sa vi och mös till det riktigt ordentligt
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Var ä GLÖGGEN?!