onsdag 5 december 2012

Klapplistan

Har suttit nu efter maten och skrivit upp vad jag ska handla på Lördag.
Då ska jag och mamsen ta en shoppningresa till Örebro har vi tänkt,
möta upp med systra mi och julhandla mest hela dagen.
 
Kommer bli mys!
 
Dessutom börjar jag faktiskt få en humm om vad jag ska köpa till alla i julklapp.
Ännu mer myys,
nu återstår bara inhandlingen! :)
 
Och tro'et eller ej!
...Men det har lossnat lite på min egen önskelista också!
 
Finns säkert hundratusentals andra grejer jag skulle behöva och vilja ha också,
men här är i alla fall några saker som ploppat upp i min hjärna de senaste dagarna,
utan inbördes ordning och förväntan att få något av det:
 
*En skoterhjälm
(Det sägs man ska ha en sån när man kör skotran...och det skulle vara skönt att slippa låna)
 
*Presentkort på "Pocoloco tattoo"
(den närmaste tatueringsstudion, för att fortsätta på den ständigt "ofärdiga" tatueringen)
 
*Bensin
(Jomäään, jag vill ha råd att åka skoter också, vore perfa med lite bidrag. Miljövänligt och bra! ^^)
 
*En Kattlucka
(till juniorn så han kan springa ut och in bäst han vill, och jag slipper agera dörrvakt)
 
*Diverse Kläder...går alltid åt!
 
Humm hum,
var det något mera mån tro?
 
Jag skulle kunna nämna hur mycket som helst,
sånt därn't som är tråkigt att själv lägga pengar på...
men det är nog inte direkt kul att varken få eller ge bort heller. ^^
 
Ni då?
har ni fortfarande inte kommit på något ni önskar er?
 
Klapplistan,
så färdigställd den nog kan bli då min hjärna ej vill samarbeta!
 


Inga kommentarer: