tisdag 24 maj 2011

underlättande saker...

En dag som denna är när planerade saker skiter sig,
Eller när det finns underbara männskor i världen som skickar att saker man skulle ha gjort redan är gjorda! ^^

Till exempel sket det sig med joggingturen, för kusin skulle spela fotboll.
(Öhhh, Får man ens tacka för en sådan sak?
Jo, idag får man nog...Tack Kusin!) ^^

Och så fick jag en kommentar på mitt inlägg om att det var påställt...

"Bilen är redan genomkikad
MVH biluthyrningen"

Och hur snajsigt är inte det på en skala ett till tio?
Att låna en bil OCH få den genomkikad redan från början!?
Lyxigt värre!
Det är kärlek det!
(har jag sagt att biluthyraren förresten är min mamma? Nää, det har jag nog inte? men joo, min käre seat får stanna hemma...orkar inte chansa på att lita på honom en resa som denna...Sorry bilfan ^^)

Nu, bara ett snabeldrakeryck, en packning, en matlagning, ätning och en dusch ifrån gubbarna i kylskåpet...
Wihooooooooooooo?

Inga kommentarer: