tisdag 24 maj 2011

Hur går det?

Vet ni vad?
Det är packat!
Dock kommer jag inte den blekaste aning om vad för outfits jag kommer att tvingas ha på mig i helgen,
för jag har ingen aning om vad jag har för passande kläder med mig och inte.

"Hmm, packa var det ja.
Ja men den här brukar jag ju använda, och den här, och den här, och det här linnet, och de här leggingsarna...
Ops, då var väskan full! :O
ja men då så, då har jag ju packat färdigt...",

tänktes det i en Naannii's hjärna under packningen.

Det vill säga inte logiskt alls!
Kan bli spännande hörreni!...
Eller så tvingas jag helt enkelt ha på mig de genomtänkta kläderna jag har när vi åker dit alla dagarna fyra. ^^
(So what egentligen, jag ska ju till Ullaaareeeed!
Kan köpa ihop mig en helt ny garderob där)


Nu är det färdigpackat så gott det går,
Städat och fint i lägenheten,
Blomstren har fått vatten så de ska överleva,
Hugobusen har fått en extra toilett (den stackarn kommer få vara inne under helgen, men det kan han må bra av. Dessutom har jag söta nära och kära som tittar till honom), tjockisen här i soffhörnet är ren och har precis bytt ut sina gorillaben till nyrakade spiror...
Då var det bara att mata den kurrande magen med lite mat kvar då?

Eelleeer?

Vad ska man egentligen ha med sig på en tokken här resa, funderar Naannii?

Inga kommentarer: