fredag 27 maj 2011

fattig, fattigare, fattigast (=jag)

Och dit kom vi!
Lite senare än beräknat, men vaddå?
Lite sovmorgon är väl aldrig fel? =)

Och shopping blev det,
Ja men herreguuuud va det lyckades finnas massa fina grejer den här gången då!
Very good gummisnodd för min kropps del,
värre blev det för pluskan!Pisa leker upptagen under en frulle på det nya fiket.
Yummieyum!


Medans jag och carin bara Njöööööt och gapade så gött vi kunne!Och Hallåååååå,
Ska ni dit tryck i er en morotskaka också så ni klarar dagen!
MER ÄN GODKÄNDA, lär jag säga!
Försökte se saken positivt,
men lyckades nog inge vidare...^^
Och NEJ, den där mattan fick INTE följa med mig hem,
konstigt, tyckte pensionärstanten som frågade varför alla la tillbaka just dessa mattor...
(hon hade dock en i sin vagn som jag inte tror hon la tillbaka.)
Men trots det fick vi en massa grejer med oss ut.
jag en hel vagn full med grejs
BRA GREJS!
Behövliga grejs.
Sommaren är räddad!

Fullt upp!

Pisos köpte nya brills.
Men passade på att härma Harry P en sväng först innan hon bestämde sig.
(hon köpte alltså inte dessa) ^^

Härlig dag med en gnutta pengaångest,
Men vad gör det om tusen år när allting kommer kring? ^^
Nu slipper jag ju nakenchocka hela bygden åtminstone.














1 kommentar:

Musan sa...

Hihi en sån matta vill jag ha :D