torsdag 19 maj 2011

Kalas-start

Wihoo, bara åtta och en halv timme kvar till helg!
Känns bra gött då jag faktiskt inte riktigt hade någon alls förra helgen då det var jobbelijobb som stod på schemat,
Och när helgen före det blev så förbannat knas den bara kunde bli. ^^
Men nu så!
Här ska firas helg ta mig tusan!

Funderar på att starta den på bästaste sätt,
med kalas såklart!
Ta en roadie till farsgubben efter avslutat arbete, sjunga "ja må han leva" och bara ösa presenter över honom så här en dag för tidiigt.
Då blir han nog glad tror jag,
och jag med! =)

Skulle också behöva lite mys,
och vilket ställe är då bättre än där?
med alla Ninisungarna, pudeln Ronja, och ankungarna jag inte sett ännu!
(Tror de hade hämtat hönor också, men dom vill jag inte alls mysa med för dom är ju läskiga grejer! :S )

Fika lite och tjåla en gnutta.
Det kan bli trevlans!

Men som sagt...
först lite jobb! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsa pappa en stor kram från mig. Ha en bra helg med de söta ankbäbisarna:)
Kram Kicki