fredag 20 maj 2011

Nej nu får det banne mig vara nog!

Hej! Jag heter Sanna och vill allra helst av allt i världen ha råd till en bra systemkamera,
men istället tänker jag nu åka ner och köpa en ny dammsugare för en del av mina besparingar!
Känns riktigt gött i själen!^^
Jag tänker städvägra om det inte flyttar in en ny dammsugare här i hemmet! (inte mig emot egentligen^^)
För jag tänker icke stå här och fejja i flera timmar och bara flytta runt på skiten utan att ett enda gruskorn får åka berg-och-dalbana in i slangen!
Här ska det glänsa och skina som på tv-reklamen innan jag är klar om jag ska offra mig!

Man lär väl kunna ha ett rent och snyggt hem utan jordstampat golv och dammråttor i hörnen i alla fall?
I fall det skulle råka komma någon på besök tänkte jag.^^

Vuxenpoäng där?
Åh, thank you!

Inga kommentarer: