onsdag 18 maj 2011

Fasiken!

Men Jääääävlar,
Nu gjorde jag så där igen!
Totalt bortgjord!
Varför kunde jag inte ha gjort som jag planerade att göra???
Stänga av tv:n, släcka ner datorn och gå till sängs...

INNAN klockan slog 23.00 och Navy CIS började!!!

Nu lär jag ju antingen välja att slita mig från världens bästa program, vara lite piggare imorgon, men samtidigt förevigt undra hur avsnittet slutade...
eller sitta kvar här och vara helt inne i mordlösningar i en timme till och dö en gnutta sömn-död imorgon bitti när jag måste kliva upp!

Undra sa flundra om gädda är en fisk, liksom?

Äh...Jag kikar!

Men här stängs det ner,
har redan skrivit alldelens för mycket skit idag!
Orkar någon ens läsa allt ordbajs som skrivs av mina fladdriga dockhänder till knubbiga nävar?^^

Gnatti gnatt folket, här ska jagas bovar!

Inga kommentarer: