torsdag 19 maj 2011

Bort till mitt andra hem

Har jag berättat för er att jag tänker åka iväg på en minisemester nästa vecka?
Tror inte det va?...
ja herregud,
här skrivs det så mycket skit, att jag nästan glömmer berätta det viktigaste i livet!^^

På Onsdag kväll slutar jag för fem lediga dagar på raken,
Och denna ledighet tänker jag inte spendera sittandes på röven i soffhörnet och uggla!

Halmstad och Pisos, här kommer jag!!!!

Nu har jag längtat nog efter min andra hälft,
kvinnan med den stora personligheten,
det största hjärtat!
Nu finns det peningan på kontot,
lust att åka,
längtan efter Halmstad och lilla huset på prärien!
Och när jag ändå är i närheten, så lär det ju shoppas en dag i Ullared också, right? =)

Iväg ska jag,
Kvar är bara problemet HUR...
Håller min lilla skruttbil ihop delarna ända långa till Halmstad (och helst hem igen)?
Vad händer om jag blir stående nånstans efter roaden och inte vet vart jag är?
Kan ju bli bra jävla skoj egentligen,
lite äventyr så där...
men det skulle jag nog inte tycka om jag väl stod där. ^^
Men jaaa, chansa eller ingenting alls, det är frågan...
och ni vet nog svaret lika väl som jag på det? =)





Alla bilder är från föregången Halmstadsresa

Naannii ska ut på nya äventyr!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör lugnt söderut och ha en najs weekend.

Musan sa...

Men åh... jag blir ju SÅÅÅ sugen på att följa med. Jag vill vill vill!!!