torsdag 19 maj 2011

Med en hel gnutta medkänsla

Jag tänkte skriva något rakt ur hjärtat här,
ett ärligt inlägg som fan!
men vet ni vad?
Jag skiter i det!

Nog för att min blogg innehåller en massa skit,
nog för att jag kan blotta hela min själ här,
sitta här och störtböla och skriva saker utan att ens tänka på vem som kommer läsa...
Skriva ut mina känslor, åsikter och funderingar.
Men att spy ut en massa dåliga känslor för, och tankar, om någon annan här,
för att det är någonting jag känner,
någonting jag tycker...
Det tänker jag då inte göra!

Jag har känslor i kroppen,
har en medkänsla som gör att jag tycker mer synd om, än är irriterad,
och har ett samvete som faktiskt finns,

Och det, (även om jag ibland önskar jag kunde vara hur rå och okänslig som helst) mina läsare,
är jag väldigt väldigt glad för!

Såpp, då har jag fått utlopp för det jag ville skriva,
utan att skriva det.
Det var allt jag ville säga...

Inga kommentarer: