onsdag 25 maj 2011

Snart så

Morrn morrn!
Det är med nervösblandad förtjusning jag är uppe och redo att snart dra iväg till jobbet idag.
Tänk att jag alltid ska bli så jädra nervös när det ska åkas långt!?
Jag har ju gjort den här resan förr flera gånger, en gång själv tillochmed, i en skruttig liten gammal golf!
Och det gick ju bra, så varför skulle det icke göra det nu när jag har en Carin bredvid mig och sitter i en relativt ny toyota?
Ähhh, det är bara fjanterier i mitt huvud!
(som allltid)
Och det kommer släppa så fort vi bara lämnar dessa 50-skyltar bakom oss.

Men så ska jag gå och längta lite halvt efter att få sluta hela dagen också...
Woine woine, tror detta kommer att kännas som den längsta heldagen i världshistorien! =)

Tjing!

1 kommentar:

Sockiss sa...

Hej gums! Ska läsa ikapp mig lite i helgen tror jag. Har varit alldeles för dålig på detta den senaste tiden.

Förresten! Här har vi fått upp ångan igen! Nybloggat och färskt: http://sockiss.blogspot.com/2011/05/om-hur-man-langtar.html

puss!