måndag 14 maj 2012

Vi hade i alla fall INTE tur med vädret

Jag brukar inte vara den som klagar allvarligt på vädret...
(jag menar, man kan ju ändå inte göra något åt det ^^)

Men fy FAN vilket skitväder det har vart idag!

Jag hade velat ta en promenad efter jobbet,
men jag totalvägrar!

Istället åkte jag hem till Carro och blev bjuden på tacotallrik,
drog lite tjål,
och tog ett snabbt dans- och magpass på en halvtimme.

Haha, ibland vet jag bara inte vart jag ska göra av överflödet av energi som jag helt plötsligt fått nånstans ifrån.
Så ja,
vad är väl bättre än att dansa loss till bra musik på en av de bästa vännernas vardagsrumsgolv en Måndag kväll när vinden och regnet leker följa john utanför fönstret?
Jag fick ju upp flåset i alla fall, och svett blev jag!

Det är bara att hålla tummarna för att vädret är lite mer på min sida imorgon.
(Regnet gör mig ingenting, men jag vill gärna kunna träna ute utan att riskera att flyga iväg^^)




Inga kommentarer: