onsdag 9 maj 2012

Freak

Jag fattar inte vart all min energi kommer ifrån!?
...Och vart har den egentligen gömt sig förut?

Ja, jag vet ingenting,
förutom EN sak...
Jag är glad att den kom! =)

Det blev ingen joggingtur idag heller.
Orken finns här, och viljan...
men nu härrejösses, inte tiden!
(Än't dä typiskt!?)

Tänker inte go all wild and crazy och träna 5-6 timmar om dagen,
funkar liksom inte när man ska vara vuxen och hinna sköta allt annat också.
...tyvärr!

Dessutom tror jag att jag är inne i ett "umgåsnings-flow".
Jag vill umgåsas mest hela tiden,
och jag är glad att vi kommit på ett "nytt" sätt att göra det på...
Promenixerna!

Kvällens promenad tillbringades med Lovisa och hennes vovvsing Trapper,
och gick runt i krokar och koliveser...
tills vi landade på över milen.

Därför slutar dagens promenadande på sexton och en halv kilometer,
och närmare tre timmar i rörelse.
...och ändå längtar jag efter att jogga!!!

Ja jag säger då det...
jag tror jag gått och blivit sjuk!




1 kommentar:

Anonym sa...

Har du fått träningsfnatt? Önskar jag kunde få hälften;)