torsdag 17 maj 2012

Tidigt uppvaknande

05.40 på veckans enda lediga dag...
Och jag vaknar av att "Fran Fine"s ljuva stämma ljuder på hela nedervåningen!

Whaaat, vad är det här!!?, hann jag tänka...
Vad FAN gör Fran Fine i mitt vardagsrum!!!!?
och vid den här tiden!!!?

Tills jag hörde allt bakgrundsskratt och insåg att det var omöjligt att få plats med så mycket människor på min bottenvåning...^^

....Undrar hur länge Juniorkatten har kikat på tv denna gång?
Kanske är hög tid för en matte att skaffa ett kassaskåp att låsa in tv-dosan i om kvällarna?

Kan ju bli fasligt dyrt på elräkningen om det här fortsätter. ^^
Höhö!

Hahahaha, jag vet faktiskt inte ens om jag ska skratta eller gråta...

Och nu funderar jag på om det är värt att försöka somna om,
eller om jag ska gå upp och ta mig en joggingtur nu när jag ändå är vaken i tid.

Får nog bli så,
jag önskar jag kunde vara så här pigg varenda morgon när jag vaknar!

Tack för uppvaknandet Fran! ^^

Inga kommentarer: