onsdag 23 maj 2012

Onsdag

Förutom träningen (den kan ni läsa om i föregående inlägg) idag,

har jag haft syster med som sällskap in till stan.
Var in för att få nya p-piller och för att ta blodtrycket,
(145/80 och än en gång godkänt! Phju!!)
men hann också med en snabb shopping,
en vända på systemet,
och en lunch bestående av något jag börjar längta efter varenda gång jag just satt i mig sista biten...
Ahaaaa,
just det...
SUSHI!

Mumma! =)

Efter det var det bara hem och leka bibblotant i ett par timmar.
Fick mycket gjort,
bra dag!
Duktig tjej! ^^

En tvätt är tvättad och hängd,
och jag  börjar ångra bittert att jag satt mig här i soffhörnet direkt efter träningen...

Nu har ju svetten har torkat in,
benen stelnat till...
och jag blivit grymt trött i ögat.

Dags att stappla upp till duschen,
och ramla i säng sen!

Föressten, så är det nu EN OCH EN HALV vecka kvar tills jag slutar på jobbet...
och jag bara längtar mer och mer för varje dag!

Puss på er!



Inga kommentarer: