söndag 13 maj 2012

Nitlott men vinst ändå

Det var ju så kallt ute när jag väl kom ut i solskenet så det blev inte mycket njuta av...^^

Eller jo, visst har jag njutit...
men inte av solskenet,
utan av goda vänner, söta ungar och bekanta!
Och en städning blev det visst av fastän jag vägrade...
Det är då roligt hur det kan bli ibland!

Fick ett chockerande men glädjande samtal idag också,
så att jag inte vann ett piss på bingolotten gör egentligen ingenting (trots att jag som vanligt blev mer irriterad än underhålld när jag spelade).
Nu gäller det bara att ta tag i saken,
så det blir färdigt nångång!

10.58 kilometer i joggingskorna lyckades jag svettas ur mig också.
Så jäkla nöjd med veckans träning! =)

Ska bara slänga upp ett inlägg om veckans sammanlagda träning,
sen ska den här tjejen nanna kudde så hon vaknar utvilad imorgon.

De här helgerna tar verkligen musten ur en...
men det är det värt!

Tjohoooo!


Inga kommentarer: