söndag 27 maj 2012

Back to the...

MEDELTIDEN!

Tre olika festligheter hanns med under Lördagen.
Alla med klädombyte emellan varje.
(kände mig nästan som en kändis där jag sprang mellan kalasen och garderoben stup i kvarten ^^)

Dock räckte bara kamerans batteri till att dokumentera en halv av festligheterna.
Orutinerat av mig att inte ladda, jag vet.

Men jag hade i alla fall kul.
På alla tre!

Mest spektakulärt var ändå medeltidsfesten hos Carolines päron.
Hur skoj som helst med lite maskerad!

Moster Cajjo och lilla Mattis

Hungrig medeltidskvinna

Binis i utstyrsel

Tjej med avklippt lakan som klänning, och glad Sabina

Nice huh?
(Man tager vad man haver)

Mys med underbaraste barnen

Engla från medeltiden

Festens drottning

Mattis

Balders inn

Puben

Get Otto kastade tyvärr in handduken innan festen började

Munken och kvinnan tar sig ett glas

Inga kommentarer: