torsdag 22 december 2011

Om de där små korten som dyker upp

Brukar ni skicka julkort?

Jag lär erkänna att jag är väldigt dålig på det.
Eller,
ja, jag orkar liksom aldrig bry mig eller vad man ska säga. ^^

Till vem ska man skicka?
till vem inte?
osv osv...
Det blir ju ett helt kapitel av problemlösning om man ens skulle tänka tanken på att skicka ett julkort eller två.

Och skulle man lägga ner tid och själ i att skicka några,
då får man ju alltid julkort av någon som man själv inte skickat till.
Då är det bättre att inte skicka alls.
Och sms:a/ringa/säga god jul till personerna istället...

Däremot tycker jag om att FÅ julkort.
(även om jag också då får lite panik över att inte ha skickat något själv^^)
Det är mys!

I år har jag hitills hittat två stycken i brevlådan.
Ett från systeryster,
och ett från Pisos (fast det låg iofs innanför dörren en dag när jag kom hem).

Så fina!

Inga kommentarer: