fredag 9 december 2011

Bygger muskler

Har precis ägnat mina 50 lediga minutrar efter jobbet åt snöskottning.
Jäddrar anamma tokket träningspass!
Hej träningsvärk imorgon bitti!

Men hujedanemig så skönt med lite slit.
Har gått runt med ett stort leénde på läpparna all day tack vare den här snöstormen.
Förstår inte hur så många kan klaga...
Det har säkert kommit nära 2 decimeter idag!
Det är ju härligt!

Och om inte så kommer det ju bli helhärligt när det väl slutat snöa,
och solen får för sig att kika fram. ^^

Svettlök som jag är tänker jag nu ta mig en välförtjänt dusch innan jag styr kosan mot en kväll med umgåsning.
Inte för jag tror mina damer skulle bry sig om jag kom insnidande i långfillingar och underställströja med svettlökar ner till knäna på...

men ändå....
Det lär väl vara lite finlir! ;)

Inga kommentarer: