måndag 19 december 2011

Det där med att önska sig grejer

I julis önskar jag mig:

- En systemkamera...(börjar dock kännas lite uttjatat, jag vet^^)
- Skoterkläder och hjälm
- Kläder
Sen kommer jag inte på något mera!
(Och jag förväntar mig inte ens att få de två översta grejerna...de liksom önskas bara ändå,
för min egen skull.^^)

Minns ni föressten hur det var att skriva önskelista när man var liten?
Då var det jävlar annamma inga problem när folk frågade vad man önskade sig!
Där kunde man sitta och kludda ner en sisådär tre-fyra stycken A4 papper,
utan att ens tänka efter ^^
Tjoffitjofftjoff, sa det,
sen hade morsan och farsan en meterlång önskelista och hundratals magneter (ja, det krävdes många magneter på den tiden) som ny kylskåpsdörr!
Grattis päronen,
de här sjuttiofemtioelva grejerna önskar sig ert barn under granen i år,
ni kanske skulle börja fundera på att sälja huset?^^

Haha,
vart tar fantasin och önskningarna vägen med åren?

Jag lovar,
det finns mycket mer än dessa tre saker jag skulle vilja ha,
eller ännu mer...BEHÖVER!
Men jag kommer liksom inte på vad det är när folk väl frågar. "/

Ni då?
Har ni fortfarande en en meter lång önskelista?
eller är ni lika som mig?
Vad önskar ni er i Julklapp?

Inga kommentarer: