torsdag 8 december 2011

Jag har en del att göra...sen!

-14 grader denna morgon.
Burrrr...

Och jag är ledig, men uppe lika tidigt som jag brukar nu för tiden.
Ja jag säger då det,
vilken morgonmänniska jag blitt helt plötsligt!
(eller så får jag bara för mig att jag sover bort hela dagen om jag inte går upp samtidigt som Rob. Höhö^^)

I eftermiddag ska det hämtas julklapp på Jysk.
Oooooo vad jag kommer sova gott till natten!
Utan fjädrar upp i röven, utan att behöva vakna av "spjååingandet" som ljuder varje gång Rob förflyttar sig en centimeter,
eller av att jag själv byter sovställning.

Och slängas gamla ruttna madrasser på tippen.
Det kommer att bli ett riktigt "Hallelujha-moment".
Undrar hur man firar en tokken häringa sak? ^^

Ätas sushi också såklart.
När vi ändå är in till stan.
Det vattnas i munnen redan nu!
Yummiiiie!

Och innan eftermiddagen och Rob kommer hem...
har jag ingen aning om vad jag ska hitta på!

Pyssla och dona lite grann.

Vad ska ni göra idag?

1 kommentar:

Musan sa...

jag har redan hunnit med besök på vårdcentralen, gymmet, systemet, willys och nu ska jag laga lunch och så är det jobb hela dagen som gäller :( Helt värdelöst en fin dag som idag.