tisdag 13 december 2011

Kära tomten!

 Jag ber om ursäkt,
men du har nog fått det här liiiite om bakfoten.
Blandat ihop önskelistorna, så att säga!
Minst sagt!

Jag undrar om mamma verkligen vill ha en prenumeration på tidningen "Snöskoter" av mig och Rob i julklapp?
Har hon någon hemlig passion för snöskoter som jag inte vet om?
...Troligtvis inte...

Men mamma får gärna ge oss en om hon vill. ^^

Och tack klantskallar som avslöjade vad vi skulle få,
nu slipper vi ju undra i över en vecka till!
Höhö
(Första tidningen skulle tydligen ha kommit först efter jul,
ni vet...sådär så vi skulle hinna få julklappen av mamma först...
men nänä, här damp den ner i postlådan redan idag)

Men hörreni,
fakturan har vi dock ingen vidare lust att betala.^^
Jag tror jag får passa den vidare.

Och tack mamma!
Här ska läsas!

Klantarslen!

Inga kommentarer: