fredag 23 december 2011

Jag bara handlar och handlar...Dan före dan!

Jag försovde mig till Julfrukosten.

Ja, skulle jag inte ha gjort det när alla för en gångs skull var samlade?
...och när jag legat vaken och lyssnat efter kattljud hela halva natten?

Hahaha, så jäkla typiskt,
men jag skulle ju inte jobba i alla fall,
så det var väl ändå rätt dag att försova sig på.
(ja, det kan faktiskt vara rätt dag för en sådan sak ibland också.
Ibland ska man ha tur i oturen!)

Var där på 5 minuter.
Rääser!
Och myspys var det. Som alltid.

Nu har jag och Tessi vart och inhandlat de allra sista julklapparna (igen)...
Jaaa, jag vet att jag sa jag var klar...
men det kan man tydligen aldrig bli! =)
Var bara tvungen, när jag hittade en massa fina grejer..
och i Vansbro till på köpet!

Varför har man aldrig åkt dit på shopping förut?
De har ju banne mig allting i den där lilla "staden"!
Kläder, smink, inredningsprylar, elartiklar, smycken...ALLT!
Och mysigt är det också, att vandra runt där bland alla gamla fina hus,
och småbutiker!


Tror vi blev lika chockade båda två, jag och Tessi...
Glatt överraskade,
minst sagt!

Vansbro är det nya Ludvika!
Haha.
(Kom ihåg vem som sa det först ;) )

NU är det dock färdighandlat!
Dags att börja städa och tvätta.

Så man kan vänta på julafton sen.

1 kommentar:

Therese sa...

Vansbro är grejen!!!! :)