fredag 16 december 2011

Borttappat

Har aldrig vart så lätt att komma upp i tid!

Nästan för tidigt tillochmed då jag vaknat till stup i kvarten hela natten,
och var vaken mellan kvart i 4 och 5...^^

Det är tusan i mig inte lätt att nanna kudde när man tappat bort något!
Det går liksom inte att släppa tankarna på att det är borta,
och att man inte har någon aning om när det kommer fram igen.
Som kontrollfreak I hate it!

...Fast jag borde kanske vara van,
för det är inte alls ovanligt att jag springer runt här i hela lägenheten som en galen ko och letar efter diverse viktiga grejer som mobil, nycklar, kläder osv osv. ^^

Men ändåå...
det här är något man absolut inte vill tappa bort!

Åsch, bara att rycka upp sig!
Om en timme kallar jobbet å då kan jag inte tänka på borttappat hela dagen.
Får ta upp sökandet när jag kommer hem igen om det inte dykt upp då.

Äntligen Fredag (före en ledig helg)!

Ha en trevlig dag! =D



Inga kommentarer: