onsdag 7 december 2011

Fläskbrännarkvällning

Hör och häpna,
Men här har det fläskats fläsk på crosstrainern under kvällskvisten!
Ja banne mig, tokken chock för själen!

Här kämpades det så det samlade dammet yrde,
(man skulle nästan kunna trott jag är en sann damm-samlare)
så att fötterna domnade,
och så att rumpan nästan krampade innan jag var färdig.
Men bra, det gick det i alla fall...
Mycket bättre än jag hade väntat.

Undrar varför man aldrig kommer på hur skönt saker är innan man väl får tummen ur röven att göra det?
Det är först då,
när man står där och svettas som en gris med musiken dunkandes bredvid,
man inser att man faktiskt saknat det!
Helknep.

Men nu är det i alla fall gjort!

30 minuters crosstraining
10 minuters slött trampande på träningscykeln krånglandes med att försöka förstå hur tusan knapparna fungerar.
Det gick inge vidare, så jag gav upp!
Och ägnade mig åt ytterligare 20 minuters crosstraining.

Gött mos!

Xoxo // Fläskfia

Inga kommentarer: