måndag 11 juli 2011

Wildcard

Ringde precis till Svenska bilsportsförbundet för att kolla mina möjligheter att få köra folkracefestivalen i Hedparken...
Rob har ju köpt en bil och frågade mig om jag ville köra.
Shiiiiiet, va läskigt!, men jag vill, tänkte jag och tog mig modet att ringa samtalet som skulle avgöra saken.

Men det gick på skitan det där hörreni.
Där fanns inte heller några uppgifter på att jag gått folkrace-kursen för en herrans massa år sedan,
fast jag gick den.
Troligtvis kastade jag papprena som egentligen skulle ha skickats in...
Surt sa räven!

Minns så väl att jag sparade de där papprena ett bra tag,
men så kastade jag dem för att jag trodde att jag ändå aldrig skulle kunna ha möjligheten att köra en tävling...
FAN så onödigt av mig!

Hade vart hur jäkla kul som helst att fått försöka nu på hemmaplan,
när jag har bil att tillgå,
och folk som kan skruva kring mig!

Men fy fan så nervös jag skulle ha vart!
Kanske lika bra att det gick i stöpet?

Eller inte...
Det blir att gå ny kurs till hösten,
och den här gången skicka in papprena...
I fall chansen att köra skulle komma igen!

Inga kommentarer: