tisdag 26 juli 2011

Hänga runt

Jag längtar efter min semestervecka!
Mycket mycket vill jag att den ska vara här snart!
Visserligen är bara två veckor kvar, men ändå!
När man längtar efter nånting känns tiden jämt att gå så sakta...

Har börjat Fundera på att ta en vecka till i samma veva (det finns möjlighet).
TVÅ veckors ledigt har jag inte haft sedan jag sist hade skollov i gymnasiet (om jag ta mig tusan inte jobbade då också?^^)
Länge sen var det då,
om man inte räknar med sjukskrivningen med den brutna foten...men det gör man inte för då kunde jag ju inte göra nånting ändå!

Denna semester funderar jag på att spendera i sommarstugan,
först och främst.
Ta en lugn vecka och göra det som faller mig in...
Hänga runt i båten och meta lite firre,
sola så länge solen är uppe,
och lata mig inomhus när regnet faller.

Blir det en vecka två efter det,
ska jag nog försöka hitta på lite skojsiga grejer...
varför inte en längre roadie?
Liseberg en gång till?
Skara Sommarland?
eller varför inte en tur till Öland eller något annat sommarställe?

Ooooo ge mig!? =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin du är Sanna
Kram Kicki