torsdag 14 juli 2011

Äntligen är det dags!

Nu har en jag ledigt i dagarna tre!
Det känns obeskrivligt skönt, hur härligt som helst, underbart, ja ni fattar! ^^
Det är gött, helt enkelt!

Det är full rulle på jobbet nu om dagarna,
Det hinns ingenting och allting,
mycket, men ändå så lite.
Det skrattas och det suras till.
Det stressas och flängs både hit och dit.
Non-stopp.

Det kanske är det som gör att jag faktiskt vill ha (ja tillochmed längtar efter) ledighet.
För det är inte likt mig alls att göra.

Tror jag ska låta bli att sätta min fot på butiken under ledigheten (kan jag verkligen lyckas med det tro?).
Det får räcka med att vara där de dagar det jobbas...

Eller ska jag kanske springa där flera gånger varje dag,
bara för att jävlas lite med mina kära arbetskamrater när de står med jobb över öronen?

Jag tror faktiskt inte riktigt jag bestämt mig för hur jag ska göra än. ;)


WIHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOO!

Inga kommentarer: