fredag 15 juli 2011

Nyklädd

Jo då såatte...
det blev allt en liten hög med grejs efter den här shoppingturen också!
Klänning, från NewYorker 179 kr
Tubtop, NewYorker 69kr på REA Tubtop, NewYorker 49 kr på REA
Snidig bysthållare att ha under tubtopparna, Bikbok, 99kr




Tunika, NewYorker, 89 kr


Svart linne med ficka på bröstet, NewYorker, 49 kr på REA

Och så två par trosor för 49 kr på Bikbok, ett par leggings och en svart kjol att ha under "lite för korta linnen till leggings".

Inte dåligt med grejs för under 700-lappen!
Nu står jag mig nog ett bra tag innan nästa klädinköp. =)

Och jaaa, min syster hade rätt.
Det där "NewYorker" var absolut min stil av butik.
Härligt!
Jag som har så svårt att hitta kläder jag tycker om annars!

Very good gommisnodd!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gött med lite nytt i garderoben, det piggar upp rejält. Snyggt var det också;)