fredag 22 juli 2011

Inte ropar jag hej

Onoff har utförsäljning i utvalda butiker, har ni sett det?
HALVA priset tillochmed!

Ett stort fucking guldläge att köpa den där systemkameran!

Tror ni det finns något kvar idag? fast halva priset började igår?
Jag är mycket mycket skeptisk...
men jag håller tummarna, för Rob är i Borlänge nu, och skulle kika....
Snälla snääääälla???

FAN att man inte tog en semesterdag och stod med näsan upptryckt mot dörren igår när de öppnade!

DUMMA MIG!!!
Koooomsi komsi?

2 kommentarer:

Anna. sa...

Då kan jag glädja dig med att det inte fanns ett enda skit kvar! INGENTING fanns kvar trots att jag var först i kön på torsdagsmorgonen! Allt, typ tv, dvd, kamera, dator osv hade varit slut i över en vecka, trots 50% startade på torsdagen. Så du behöver inte ha någon ångest alls att du inte kom iväg igår. Kraaam

Anonym sa...

Hoppas hoppas;)