onsdag 13 juli 2011

Vimmelkantig

Efter att ha dragit av några timmars jobbande på môrakvisten (7-10) åkte jag hem till mor min och fick frulle.
Ho är snäll den där mor'a jag har, som föder sin stackers doter som inte ville äta frull själv! =)
Men så fick hon ju sällskap en stund också,
icke att förglömma!

Sen kutade jag mellan vedhögen och boa med 20 skottkärror ved och slängde upp dem på högen bland det andra.
Ändå tills jag blev halvens vimmelkantig höll jag på...
Då serverades det lunch!

Nu, hemma för svettborttagning (eller dusch om man nu vill säga så), uppfräschning och gaddborstning.
Sen bär det iväg på huppigupp med tanterna!
(Det finns en snart 65-årig moster att fira!
Egentligen inte förän imorgon.
men vaddå? man kan väl fira två dagar på raken?^^)

Hurray hurray!

Inga kommentarer: