onsdag 13 juli 2011

Osis sa Naannii och kastade ett presentkort

Har ni vart på butiken NewYorker någongång?
Inte jag...
Men min syster sms:ade mig här för någon vecka sedan och sa att butiken öppnat i örebro,
och att hon var heeelt säker på att jag skulle gilla den!

Igår gick jag på skoj in på hemsidan för att kika lite,
och tror ni banne mig inte att det stod att den skulle öppna i Borlänge på Kupolen den 14/7!?

Och så var vi till Borlänge idag!
Dagen innan!
Men som sagt, med dåligt med pengar tills på Fredag och än så länge oöppnad butik blir det inte mycket fynd gjorda!^^
Hade planerat, och halvens fått med mig Rob, på att åka dit och ta en kik på Fredag...
Och så kommer det fram en kille till mig på stan idag och ger mig en liten katalog med "öppnings-erbjudanden" för butiken,
och när jag säger att jag ska dit på Fredag,
får jag även en skraplott där man "kan" vinna presentkort på butiken (Det var säkert vinst på alla, men ändå).

Här sitter jag alltså nu,
nyss hemkommen från köpcentret det öppnar i imorgon,
med ett presentkort att hämta på 100 kronor...

SOM BARA GÄLLER IMORGON!!!

Va fan blire!???
Har allvarligt talat övervägt tanken att åka de 20 milen tur och retur imorgon innan jobbet klockan 13,
och inte vänta tills på Fredag...
Men kommit fram till att de där presentkortet nog får gå i graven.

Orken och "jagvillintestressa"-tanken får nog vinna över snålheten denna gång...

Inga kommentarer: