torsdag 23 juni 2011

Förväntar mig ingenting

Då var den snart här då...
Den där helgen som kallas midsommar.
Vad hittar man på då?

Började fundera på vad jag gjorde förra året,
men kunde fasen inte ens komma ihåg att det ens var en midsommar då!"/
Vad gjorde jag?
Vart var jag?
Hade jag skoj!!??

Men nää, totalt tomt av minnen från 2010-års midsommar.
Var till slut tvungen att ta till lite hjälp...
Kika mina gamla blogginlägg såklart!

Det HÄR är vad som hände för ett år sedan.

Inte konstigt att det inte direkt finns några minnen?
Och jobbhelg hade jag då också, precis som i år...

För detta midsommar har jag inget annat planerat än att vara chaufför till Lindesnäs på Midsommardagen.
Inte ett dyft mer!

Det glider nog rätt obemärkt förbi i år också skulle jag tro...
och egentligen inte mig emot,
Jag längtar ändå bara till att få åka till Höljes nästa helg. ^^

Nu dags att glida ner till butiken och jobba lite.
Där kan jag lova det märks att det är midsommarafton imorgon!

Inga kommentarer: