söndag 26 juni 2011

Om jag lyssnar när du pratar

Vaknade av mardrömmar nu igen.
Förstår inte riktigt vad de vill mig (förutom att sova bajsdåligt då).
Förstår inte varför de kommer överhuvudtaget,
och allra helst när jag redan har svårt att sova för alla flygande tankar och grejs.
Men men, vad gör man?
Det är bara att tacka å ta emot,
tycka livet är på topp och vara glad över att solen skiner denna morgon!
Och upp till jobbet tog jag mig ju också...
Så ja, thanks bad dreams!^^

Jo föressten...
Någon som vet hur i helskotta man kan vara sååå bombsäker på en sak ena dagen,
för att nästa dag inte alls vara helsäker att man gjort rätt längre?
Varför leker "det rätta" kurragömma med en hele tia?
Så jävla värdelöst!
Här har man ett liv, och så slänger man bort så mycket tid av det bara till att leka.
Barnsligt tycker ja!^^

Inga kommentarer: