onsdag 29 juni 2011

Bzzzzz!, sa den lilla flugan

Som vanligt undrar jag vad jag gör vaken så här tidigt.
Förväntningarna kanske bubblade för mycket i min sovande kropp?,
...Eller så var det helt enkelt den där överenergiska flugans fel?
Snacka om morgonpigg jävel!^^
Vad ska den i mitt sovrum så här tidigt på dagen att göra?
Bzzzzzzzzz!

Jag har snutit vänster näsborre till strejk också,
så nu vill den inte vara med mer och viftar med röd flagg så jag lär ha papperstuss i hölet.
Trevligt det med!
Men jag mår bättre idag, inte alls lika hängig som jag vart.
Och halsontet är borta!
Det är väl ändå det bästa, för halsont är absolut inget att hänga i julgranen!
Men lär nog ladda med lite medikamenter på resan ändå,
Lite hostdämpande och alvedon skulle nog sitta fint.
Fortsätter det så här blir det ett riktigt lugnt Rallycross EM för Naannii i år,
men spela roll,
bara jag är där så! =)

Här ska lagas mat, städas och duschas för fyra dagar..
Sen tror jag ta mig fan ja är redo!

Inga kommentarer: