lördag 18 juni 2011

Autobahn

Om jag blundar nu kan jag nästan låtsas att jag bor bredvid autobahn.
brum brumm.
Brumm bruuuummmmmmm.
Igen,
och igen.
Och (för ovanlighetens skull) igen!

Här är det full fart på den lilla "stora" vägen jag bor bredvid ska ni veta!
Adventuredays den här helgen...
600 motorcyklar och deras ägare tycker livet är på topp medan de åker runt här i regnet och är ute på olika turer och övningar!
Igår var det en milslång (okej, inte så lång...men LÅNG) kö bara till bensinpumparna!
jag fick åka förbi preem flera gånger när jag skulle köpa snus innan jag ens fick plats med min lilla bil bredvid alla törstiga cyklar.
KÖ till pumparna,
ha ni hört något så dumt???
HÄR, där det annars tankas högst (och då tar jag ändå i) en bil i timman.

Och så mopperally på det idag!

ujijuj,då åker alla byns gamla moppehärkar fram!

hur har jag någonsin kunnat säga att det aldrig händer något här?
Det är ju mest fullt upp hela tiden! ^^

Inga kommentarer: