onsdag 22 juni 2011

Länge leve!

Jag har tänkt...
(ja, man hinner faktiskt göra det en hel del där mellan högen, skottkärran, kasten, vedklabbarna och boa^^)
Och har kommit på att det faktiskt inte var så dumt alls av mig att anta den här utmaningen trots allt.
Dels för att jag ännu bara har spenderat två eftermiddagar i vehögen, och att det borde räcka med en till innan jag är färdig...
men också för att det är som ett enormt träningspass för hela kroppen att göra det!

Rumpmusklerna gör sig påminda,
för att inte tala om låren!
Och axlarna!
Och armarna!

Tjoffitjoff, tack vare några ynkla vedkabbar,
kommer jag snart se ut som en bodybuilder!
(Eller nej, men det känns förbaskat bra att röra på sig i alla fall!)

Länge leve vanligt trädgårdsarbete! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja visst är det gött med slit o släp!!