måndag 27 juni 2011

Sanna aningar

Och halvens sjuk blev jag (om inte helt^^).
Det är bara snörvel och hostelihost vart jag än går.
Det svettas och det fryses,
Piggnas till och segas ner.
TREVLIGT!
Ja uuhhh ja!

Här gäller det att försöka mota bort förkylningen innan det är dags för Höljes,
för ett sånt skraggligt sällskap vill jag då icke ha med mig dit!
och resten av veden då?
ja den lär få vänta till nästa vecka.^^

Tar det en gnutta chill samtidigt som jag försöker få så mycket som möjligt som ska göras gjort.
Men skulle allra helst bara sätta mig och äta en glass eller två!
Momsigt det skulle va då!
Men nej Naannii, inte just nu!
här tvättas och plockas det,
planeras och fundileras på vad som skulle kunna tänkas vara bra att ha med.
Kör lite indrivning av peningan också...
försöker få lite lånat tillbaka, letar i madrassen och kikar efter pantflaskor,
då kontot såg mycket mer tomt ut än vad jag hade räknat med...^^
Alla dessa räkningar vettni!
Bläääää!

Men biljetten är ordnad,
å lite annat smått å gott..
Så det blir nog bra det här ska ni se!

Bara det här snörböbbelidöttandet försvinner en gnutta så...

Inga kommentarer: