torsdag 23 juni 2011

Pjucks till förbrukningsmaterial

Jag verkar förbruka skor som andra människor förbrukar toiletpaper!
Två av de tre par pjucks jag köpte när vi var i Örebro för inte alls så länge sedan är nu totalkaputt.
De ena har innerfodrena (typ alla tre) totalhavererat i...
(inte vet jag om det har med min totala tåbira att göra),
Och de andra har hela sulan lossnat på.
Dansar jag schottis i dem eller va blire?

Jag förstår icke att det ska va sån jäkla åtgång på de där forvärmarna!

Jag menar, brukar inte människor kunna ha samma pjucks i åtminstone en sommar?
inte behöva köpa nya varenda månad?
Ja jag vet då inte hur tusan jag kan misshandla dem så mycket så snabbt. ^^
totalkasst för pluskan!

Idag tackar jag systra mi (den äldsta) något enormt!
För när de kom hem till bygden igen efter en roadie runt halva Dalarna hade hon köpt två par tygskor åt mig!
Vilken förjävla go syster ja har! =)


Nu kan jag förhoppningsvis klara någon månad till utan skoinköp!

Shooooooo! ^^


Är inte pjucks tilltänkta för att användas...Då borde de väl hålla för det också, undrar Naannii?

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom gamla såg skapligt slitna ut... lyfter du på när du går?;)