tisdag 21 juni 2011

Virrpanna svamlar

Åhj vilket svammel och noll-koll jag bjöd på på jobbet idag.
Hade visst råkat glömma att det är Midsommarvecka nu också...
(Midsommar=mera folk i butiken)
Så jag blev närmast ställd när jag satt mig i kassan och kunderna verkligen strömmade!
Och så många frågor sen, och grejer att hålla reda på...när man var halvens död efter nattens sömnbrist redan!
Dagens kunder måste ju ha trott att jag var en idiot eller nått,
som hade noll koll på allting,
och kunde glömma och tappa bort saker på bara någon sekund.

Jobbig dag på firman det vill säga.
jag vill inte verka som en virrpanna!
Men men, det är väl bara att bryta ihop och komma igen?

Eller "är väl bara" å är väl bara...
Jag SKA!
och på något vis (kanske var det bara jag som tyckte det) tyckte jag att det var lite virrigt alltihop från allas håll idag...
(nåväl, jag tröstar mig med det.^^)

Tidig kväll,
tidig morgon,
och upp en och en halv timme tidigare till jobbet för att göra en beställning vi alla lyckades tappa bort i våra huvuden idag.
(ja, visst var det virrigt!)

Hoppas på bättre sömnlycka till natten!

Inga kommentarer: