torsdag 23 juni 2011

power not

På grund av min slitenhet bestämde jag mig för att ta en kort liten nap,
sen ville jag helt enkelt bara inte stiga upp!
Snudigt gött det kan vara att ta sig en slummerstund i soffan en eftermiddag som denna.
Men nu får det ändå räcka för idag, man lär ju kunna nanna kudde ikväll också.

Och veden?
Jag bestämde mig nyss för att jag inte orkar med något sådant idag.
Och tur var nog det,
för minuten efter släppte himlen ur sig en brakskit så fönstren skallrade och jag blev så paff att jag nästan sket ner mig själv på köpet!
Sen kom pisset också.
Ösregn över bygda!
Perfekt för en innesittarkväll tyckte Naannii!
Med åskan molandes utanför och kattens mysiga sällskap här inne...

Kanske ska det vara så onyttigt ikväll att det bakas kladdkaka och äts med grädde?
Jävligt gå-ned-i-vikt-igt! ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Man måste få vara onyttig också, och är man det inte så ofta så är det ju så oooootroligt gottigottgott:D