onsdag 15 juni 2011

lycka

Lyckades vara fullt med kunder i kassan (där jag satt) varenda gång jag hörde 9:orna gapa och skrika och vissla och tuta förbi bak på släpet.
(jag ställde tillochmed upp butiksdörren så att jag skulle höra när de kom)
En gång.
Två gånger.
TRE gånger!
kunder i kassan, kunder i kassan, Kunder i kassan.
Blev lite lissen i ögat för ett tag där,
när jag var helt säker på att de slutat åka, och att jag missat att få en enda skymt av kusinvitamin och de andra glada fd. eleverna på Fredriksbergsskolan...

Men så kom de igen, precis när jag skulle gå på fika!
Och jag hann allt få en riktigt glad vinkning från min käre Jessica där jag stod utanför butiksdörren i min snofsiga orange-gråa mundering! =)

GRATTIS tamejfan!

En Naannii får nästan ångest när hon inser att det var SEX år sedan hon själv satt och sjöng där bak på flaket. ^^

Inga kommentarer: