tisdag 19 april 2011

Påsklov!

...Eller påsksemester kanske det kallas när man är så där vuxen som jag nu är? ^^
Trevligt är det då i alla fall, fast några semesterdagar går åt, jag har en hel lägenhet att dona i, och beslutsångest när det gäller bestämmandet om Jämtland eller inte.
Å ja, vilken jävla beslutsångest!

Skoter i Jämtland var ju bestämt,
men sen började jag tänka på att båda mina systrar faktiskt kommer hem över Påskhelgen,
och att jag alltid brukar jobba när de är hemma och aldrig har tid att umgås ordentligt med dem...
Å nu då, när jag väl är ledig och de kommer hem,
Då drar jag till fjälls och leker skoterförare! ^^
Känns pissigt dåligt att allt händer samma helg!
(folkrace i Karlstad hade inte heller suttit helt fel liksom)

Naannii försöker ta ett beslut. Helst innan bilen mot Jämtland går imorgon natt.^^

GAAAAHHHh!

Inga kommentarer: