tisdag 26 april 2011

När det kommer tar det aldrig slut

Nu tar jag den sovande hårbollen under armen och traskar uppför trappen (jäkla trapp till å springa i upp och ner det där, jag är ju inte van med mer än ett par steg mellan soffa, toilett och säng. Här vankas det träningsvärk^^) för att kanske ge ögonen en liten blund.
Igår sov jag förövrigt första natten ensam i denna lägenhet när gubbstrutten jag har tog en sleepover hos far sin,
(Gick prima ballerina, sover som en utbränd gnu i det där sovrummet.
Har aldrig vart med om liknande!)
Och nu får jag stå ut med några nätter till alone med hårlösare numero ett i bingen, för nu knegar karln natt helt plötsligt också!
Ujijuj, vilken survivor jag blir så här på direkten i det stora dockskåpet!
Skoja inte!^^

Imorgon solljus (förhoppningsvis) vankas det ledig dag,
jag ska bara pallra mig upp vid 06,30-tiden först för att åka på möte på jobbet.
Rackarns att det blev just på MIN lediga dag, jag som har svårast för att komma upp om mornarna ändå!
Men det går nog finfint,
har sagt att det är fritt fram att ringa om jag inte står med trötta ögon och morgonfrill i högsta hugg utanför butiken när klockinen slår över från 06.59!
(med fritt fram menar jag att de gärna får ringa alla de där 5-6 gångerna innan jag kanske vaknnelivaknar och förstår att det faktiskt plingar i telefoni-plingarn!)
Göött mos

Nu är det fan läggdags för små ordbajsande träsktrollsliknande kvinnor med gorillaben och hårboll bredvid sig....
BUMS I SÄNG!
....Öhhh, vänta nu här...
Jag menar nog såna som mig!? :O

Nattinatt

Inga kommentarer: