onsdag 6 april 2011

Morgondagens planering

Imorn blir det heldag i lägenheten,
(Jag ska bara sova uuuut riktigt först!)
Det ska slipas och göras iordning för tapetsering i sovrummet, och föhoppningsvis hinns det målas på de andra tre väggarna också.
Jag ska skita ner mig riktigt ordentligt,
bli så lortig så ingen känner igen mig,
och nysa tapetdamm i flera veckor framöver!
Nu lär det snart bli ett rum klart så jag känner att det går framåt på riktigt!
Det är då det brukar bli riktig fart på mig!
Wrooomwrooom, tycker ja det ska gå!

Kan knappt bärga mig tills vi får flytta in! (påminn mig dock inte om att denna lägenhet lär fixas och flyttstädas också, just den "lilla" detaljen har jag gömt på hyllan för tillfället^^)
Tror det kommer bli riktigt bra när det väl blir klart

GASEN I BOTTEN gott folk!

Inga kommentarer: