måndag 25 april 2011

Steeekare

Såpp, nu har jag lekt sån där vad-det-nu-heter, vuxen, ett litet tag igen och gjort adressändring å deklarerat och annat sånt där värdslig "vuxengöra".,
så nu tycker jag faktiskt att jag förtjänar att få spruta lite ordbajs här i bloggen. ^^


Hade tänkt blogga dag för dag där uppifrån Jämtlandstrakterna,
men där sket jag i det där jäkla blå skåpet igen,
för inte tusan ville intranätet fungera där heller!

Som sagt (och som ni säkert sett) blev det en riktigt trevlig helg, och jag är rackabajsans glad att min veliga hjärna till slut bestämde sig för att hänga på.

Jag har träffat nya glada trevliga Jämtlandsbor och härjat runt med två små busar.
Helt sjukt vilken energi de små liven kan ha!

Ätit förjävla god mat och tjockat en hel del godis.
Fått trevliga kommentarer, och konstiga frågor.
Brummat runt och levt livet uppe på fjällen.
Slappnat av och njutit helt enkelt!
Gottat ner mig på ett liggunderlag i solen på snön i bara skoterbyxor, skor och bh...och bara legat i flera timmar.

Som en riktig steeekare, hörreni!

Inga kommentarer: